Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Friday, March 4, 2011

duit PTPTN dah masuk?

~gambar hiasan~

Firstly, congratz to all my frenz yg berjaya dapat duit PT. Jangan lupa say 'Alhamdulillah' masa terima duit tu n berbelanja ikut keperluan.heheh (pandai pula aku bagi nasihat kan?)hhahah.

Kata orang cakap memang senang, tp nak buat tu yang susah. Betol x??

Hurm actually aku x apply pun PTPTN untuk degree ni. My parents xbg coz mereka xmaw melihat anak mereka bergelumang dengan hutang pada usia muda.hehhe.Bila fikir2 betul juga kata mereka. Aku ikutkan saja. tapi aku xtahan lah bila ada suara2 yang berkata aku xamik PTPTN sbb aku KAYA. HELLO!!!!!! plz lah dont judge me like that. kalau x taw cerita jgn lah cakap bukan2..hish..xpe2 selagi tahap kesabaran aku boleh dikawal,aku akan bersabar.


p/s:selamat berbelanja kawan2


No comments:

Post a Comment