Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Tuesday, January 24, 2012

30 things about me!!!

hurm disebabkan kebuntuan menghantui diri sehingga tidak tahu nak buat ape lg..so mari kita abiskan masa dengar citer miss rara tentang diri ini..heee..#30thingsaboutme.let's start..

  1. only girl in 5 siblings (anak ketiga)
  2. i love cooking (kalau mood rajin datang)
  3. mempunyai bantal buchuk since masuk teknik..heee (2005 untill now)
  4. selain suka memasak saya suka makan..heee
  5. xsuke lipas
  6. peminat majalah REMAJA and novel (tapi sekarang dah jarang baca)
  7. garang tapi lembut hati
  8. salah seorang pemain volleyball (xde lah terror pun)
  9. mempunyai lesung pipit..*ade ke?TET
  10. saya suka pikirkan sesuatu perkara terlalu banyak walaupun ia nampak mudah (sbb tue senang stress)
  11. peminat tomyam
  12. suka buat kek coklat
  13. my favourite calours are blue, purple and black
  14. sangat suka fesyen baju kurung moden n kebaya
  15. pantang kalau pakaian x bergosok
  16. benda wajib mest ada dlm handbag : purse, handphone, gula2x, compact powder, lip ice.
  17. kalau saya buat something yang saya minat, saya akan buat sampai akhir
  18. suka mengemas tanpa gangguan sesiapa
  19. kalau saya stress, saya akan menangis
  20. kalau saya xde mood saya xkan tegur degan sesiapa kecuali cakap something important
  21. i love yogurt or air yogurt..heee
  22. i like flat shoes
  23. teringin nak pakai maxi skirt n bergaya ala2 vintage
  24. boros (kena ubah ni)
  25. 'panas' bila kena marah bukan dr salah sendiri
  26. ada lesen kereta tapi jarang drive
  27. kebanyakan barang peribadi dari jenama AVON
  28. barang saya akan penuh satu kereta terutama bila balik cuti sem
  29. sometime seorang yang manja
  30. sememangnye bukan penggemar susu, melainkan susu yg berperisa.

actually banyak lagi..tapi xpelah.biar lah menjadi rahsia antara AKU, DIA dan MEREKA...heee

No comments:

Post a Comment