Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Saturday, November 27, 2010

coretan pun bermula

wah...lastly berjaya jugak aku men 'create' kan blog aku ni (yahooo!!!!!)....hurm,actually dah lama pendamkan hasrat dlm ati (ceeewah) nak create blog...BUT x berkesempatan...yelah selama ni asyik usha2 blog kawan2 jerk....(CANTIK,MENARIK,CREATIVE)....pikir jugak bila lah aku nak create blog sendiri....aku ni bukannye pandai sgt benda2 camnie...


TP tibe2 je smlam semangat berkobar2 dtg...pe lg terus ke website blogger...n contact my friend yg de blog...ade lah jugak dorunk bg info...yg selebihnya aku guna kan kepakaran tersendiri...








p/s insyaAllah sy akan try mengindahkan lg blog ini....chow

2 comments: