Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Tuesday, November 30, 2010

tukar status??



bile pulak giliran aku??


Terkejut tgk gmbar2 bertunang kawan sekolah teknik di FB pagi smlm..Sungguh xsangka akhirnya mereka akan bertunang.Yelah dorunk ni bercinta dr teknik lg taw...anyway,congratulations to azie n hanafi..

Hurm...(mengeluh)


Bila pulak lah giliran aku eh??agak2 korunk bile eh????ahakz. Itu kuasa ALLAH...Cuma DIA yang berhak untuk tentukan soal AJAL MAUT JODOH  PERTEMUAN ni semua...So,kita sebagai umat kena lah sentiasa berusaha dan berdoa supaya mendapat keredhaan daripada-nYA...
(berceramah lah pulak kan??)hehehe...


Setakat ni lah kan,adalah jugak dlm 8 org  kawan2 aku yg dah bertunang..Yang berkahwin rasennya pun 8 orang jugak...yang bakal  n terima  anak pun dah ada..xsangka kehidupan dorunk dah berubah dengan sekelip mata saja semasa berusia 21tahun...apa2 pun semoga berbahagia ye kawan2 ku semua...


owh lupe pulak..ni aku ade nak berkongsi tips bagi sesiapa yg sedang mencari jodoh

(just klik je link kat bawah ni yerk)

3 comments: