Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Sunday, June 19, 2011

Kau Sudah Ku Tawan

Bukan mudah
Meniti langkah ke atas sana

Bukan Mudah
Penuhi impian jadi realitiApapun jua bisa terbukti
Andainya kita terus mendaki

(chorus)
Menuju puncak, dengan penat lelah

Demi melihat sinaran pagi
Menuju puncak, impian di hati
Bersama rakan yang menyertai
Untuk merakam pelbagai aksi kami...ooo yeah...

*words yg diboldkan adalah ayat sendiri setetlah di ubah dari lirik lagu asal*
(menuju puncak-lagu tema AF)

Semalam, Sabtu

Aku pergi hiking with cezen and her friends. Plan asal nak main Paintball but changed last minute pada hari Jumaat coz xcukup orang. Kitaorang hiking di Broga Hill, Semenyih. Bagi sape2 yg xtaw kat mane plz click Broga hill map.heehhee..lebih kurang 9 orang yang join this activity n semua terdiri laki bini except my cezen, me.

Pukul 4.00pg dah kena bangun.coz nak prepared sandwich gulung utk mereka. mengantok seyh!! Kitaorang bergerak pukul 5.30 pg coz nak tiba kat puncak time sunrise.hehe n sampai ke Broga jam 6.30pg. Perrgh, byk giler kereta n orang yg dtg sini..time2 ni pun dah rami,dahsyat giler!! After parking, terus mula mendaki..sejuk seyh..mane xnye mendaki time subuh...tp best!!! Time ktorang mendaki, dah ade some  people yg dah mula turun..hati berkata *haish,dorunk ni mendaki dr pukul brp eh?* huhuhu...lantak korunk lah, malas nak tnye...

Agak cergas aku mendaki pagi tu. xbanyak berhenti. Kalau berhenti coz tggu cezen aku tuh. terhegeh2 nak naik. Kawan2 dia semua dah lepas ke atas. (hahhaha.jahat kn aku).  Aku rasa badan dah berstamina skit after jogging ari tu. *tulah pentingnay jogging*.hehehe. Nak berbanding time hiking kat chilling tu, sekejap2 aku berhenti..letih mak taw..hahahha. Mendaki, mendaki n terus mendaki, lastly sampai puncak kul 7.40 pg setelah ditambah, ditolak dan dibahagi. =).















thanks guys....weehoooo~~

No comments:

Post a Comment