Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Sunday, June 19, 2011

my new boyfie..wehuu~~

Agak mengundang kan tajuk entry kali ni?mest korunk excited nak baca n tgk who my new boyfie...hahaha. Ni pun aku dah dgr korunk ber sok sek sok sek( bunyi bisik). Dah 2 xpayah lah korunk nak gossip2 aku dgn sape yerk..gua belasah baru taw.. Sorry yerk, my status still lagi single but not available.TET!!!!!!!!!

Ni pasal anak cezen aku, Kak G. n i called him si Gumuk, si Buncit!!hahaha..Lama dah x jumpe budak gumuk ni. Last jumpe pun bulan 11 last year. Time tu, dia buncit ok. Kalo xcaye tgk ni..

ha,kan nampak kebuncitan budak gumuk ni!!

ni new pic..buncit sudah kurang..

Sebelum balik dr rumah cezen smlm utk buat kek, aku sempat snap aksi comey si gumuk ni. n siap edit ptg tadi..Cik Ira cayunk kamo si gumuk...hehehehe

aksi si gumuk~~





p/s: i mintak kiss, tp dia bagi pelempang..sungguh nakal budak gumuk ni..at last dpt jugak kiss!!hee~~

No comments:

Post a Comment