Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Saturday, January 1, 2011

Pagi Yang Ceria

Good Morning...mesti korunk pelik kan aku dah bangun time2 ni kan??hahhaha...Actually terpaksa bangun awal coz Puan Ibu dah pesan awal2 suruh bangun untuk pergi cabut undian untuk dia. Aha, bukan undian SPR okeyh....!!!undian KUTU bersama-sama makcik2 Penara ni. 

Then, aku ke kedai nak beli sarapan Roti canai and nasi lemak...Mesti korunk tertanye2 banyak nye aku makan kan??so Naughty lah korunk ni...dush2x...Bukan untuk aku sorang je,tapi termasuk abang n adik aku..huhuhu. Time tunggu roti canai siap, terserempak dengan makcik2 netball. Dorunk kata xperasan pun aku tadi sbb mereka kata aku dah.... KURUS!!!! hahhaha. Macam xpercaya je apa aku dengar.Tertanya2. Aku salah dengar ke??Padahal semalam baru service telinga. Nak tergelak pun ada. Tapi xkan lah aku nak gelak depan dorunk kan,nanti dorunk cakap ape pulak. So demi nak menjaga hati aku gelak je dlm hati.hehehe. Thanks makcik coz puji saya kurus. (kembang kempis hidung bila dipuji sedemikian). 

Antara soalan cepumas berkaitan dengan kekurusan..
  1. Diet ke?
  2. Patah hati ke?
  3. Busy sangat ke?
  4. Tidak cukup makan ke?

Ntahlah. Aku pun xtaw. Ada kata aku makin berisi, ada kata aku dah kurus. Hurm, xtaw mana satu yang betul. Aku xkisah pun sebenarnya yang penting aku masih sihat dan kuat. Thank You ALLAH. Time aku nak balik, salah sorang makcik pesan something kat aku 
  
"Lain kali kalau jumpe makcik, bagi berisi sikit badan tu."

Aku hanya mampu tersengih je..hehehe
hati ku berkata:

Last time kite jumpe dulu (satu team netball) saya baru 18 tahun, sekarang dah 21 tahun. Time tu, my cheek kembang lagi. Sekarang dah mengempis.hahaha




No comments:

Post a Comment