Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Monday, January 3, 2011

Tangan Macam Robot

hurm, tangan aku dah macam robot korunk taw. Keras je jadinnya.Urat2 di tangan bengkak.Xboleh nak lipat2 sangat. Kalau dilipat akan sakit. Badan pun dah sakit-sakit terutama kat bahagain bahu. Ada siapa-siapa yang boleh picitkan??hahaha.Ooopss, tawaran ini terbuka kepada yang sejantina sahaja. Harap maklum!!

Nak taw kenapa??sebab....

Angkat barang-barang berat semalam.Mana tidaknya, beg-beg n kotak2 yang aku bawasemua besar-besar. Bak kata sepupu yang tolong angkat barang cakap, " Nak duduk sini terus sampai 2 tahun ke?" Aku pun jawab, " Biar lah." Kureng jerk. Dalam hati aku "Awak tu lelaki, manalah banyak barang macam perempuan."


Owh lupa nak beritahu mengenai di mana aku menetap. Semalam aku apply kolej n dapat duduk dalam iaitu kat Kolej Mawar. Dapat satu bilik dengan my classmate kat Perak dulu, Fa'in. Best n selesa coz dapat bilik berdua. tapi bayarannya agak mahal nye.

Untuk bilik berdua >>> RM420 seorang
Untuk bilik berempat>>RM201 seorang

Facilities kat sini pun quit good. Tempat jual makanan pun dekat (ini aku suka). Bila aku cerita kat Incik Zul dia cakap "Ish2x, makin berisi lah awak nant". Gelak je aku dengar dia cakap macm tu. Tapi yang xbest nye kolej aku jauh dari fakulti ambil masa dalam 10 minit. Agak berpeluh juganya bila nak ke falkuti. Xpe2. Bak kata Fa'in, dah kira macam jogging apa.hehehe. I like it.

No comments:

Post a Comment