Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Wednesday, January 12, 2011

Plz be responsible!!!

Sungguh geram betul!!!! Tiba-tiba aku jadi moody hari ni. Time belajar Construction of Economics tadi ok jer..siap gelak terbahak-bahak lagi. Tapi bila keluar dari kelas, n nak jumpa Class Rap terus jadi moody. Mana tidak nya, kerja yang sepatutnya di bawah tanggujawab Class Rap menjadi kerja classmates. Ya, aku tidak menafikan Class Rap boleh bahagikan kerja-kerja to classmates BUT  it's depends to the situation..
 
Ok, tadi after class aku n Emajida jumpa dgn Class Rap coz nak bagi senarai nama pelajar yang xboleh daftar kursus utk kelas kitaorang. Tapi dia srh kitaorang pergi sendiri pula..Haish, banyak cantik muka dia. Dah tu tanggungjawab ko asal pula kitaorang yang kena. Mesti ko xdgr taklimat pasal pendaftaran kursus minggu lepas kan??? Akak HEA tu dah kan cakap, apa-apa urusan mengenai pendaftaran kursus, sila wakilkan Class Rap. So paham-paham jelah.  Masalah kitaorang di bawah tanggungjawab engkau, paham tak!!!!!!!! 


p/s : geram...geram...n sangat geram...kesian Emajida coz terpaksa dengar bebelan aku!!!!!!



No comments:

Post a Comment