Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Monday, January 3, 2011

Hari Ini Punye Cerita

Yuhoo...eh silap. Assalamualaikum....


Sorry sepatutnye aku tulis n post entry ni ptg tadi.  Tapi terlampau penat coz dah tulis 2 entry sebelum ni pasal semalam. Ok kita start dari apa yg aku buat dari pagi sampai lah sekarang.hehehe


6.30pagi       - Bangun
                   - Mandi (Agak pelik coz time2 ni xramai student mandi n ada dlm toilet.)
                   - Solat Subuh
7.00 pagi      - Bersiap ke kelas
7.30 pagi      - Berjalan ke fakulti with Fa'in n Mira (lagi pelik sbb xramai yg berjalan)
                   - Tunggu Azizah depan kolej Anggerik
8.00 pagi      - Sampai fakulti
                   - Tunggu member2 lain
                   - Melangok sambil bercerita dengan diaorang
             
9.00 pagi      - Jalan-jalan dalam fakulti coz nak tengok notice yg ditampal
9.30 pagi      - Tengok senarai nama mengikut kelas
                   - Tengok jadual
10.00 pagi     - Masuk kelas (tapi kelas kosong n lecturer xde)
10.30 pagi     - Pergi ke Cafeteria at fakulti
                    - Jumpa kawan2 Perak
11.00 pagi     - Pergi makan kat Dataran (aku panggil Uptown)hhehe with Emajida n Wawa
                    - Daftar kolej with Wawa n Atie
12.30 t/hari   - Sampai bilik
                    - Tidur
2.30 petang   - Solat Zuhur
                    - Kemas barang n bilik
3.30 petang   - Online
6.00 petang   - Mandi
                   - Solat Asar
                   - Bersiap ke uptown with Azizah n K.sue
7.30 malam   - Solat Maghrib
                   - Makan di bilik
                     ( Aku >> Nasi Goreng Cili Padi + telur mata, French fries, Air Kelapa)
                     (Fa'in >> Mee Goreng + telur mata)
8.30 malam  - Buat jadual kelas (cantik2 n kemas2)hehehe
10.00 malam - Solat Isyak
                   - Online
                     
Ha,bosan kan hari ni..huhu... Sebab tu aku ada masa untuk update blog.hehehe.tapi esok kelas pack gila. Dari pagi sampai petang. Tension pula rasannye..haish


Eh, korunk taw x jawapan untuk kepelikan aku td??Aku dah taw coz Fa'in bagitaw time kitaorang makan tadi.

  1. Mandi (Agak pelik coz time2 ni xramai student mandi n ada dlm toilet.)
  2. Berjalan ke fakulti with Fa'in n Mira (lagi pelik sbb xramai yg berjalan)
Sebab:

Kelas kat sini bermula jam 8.30 pagi bukan 8.00 pagi mcm kat Perak...ahhaha..tergelak besar aku tadi...hee~~

Hurm ok lah. Mataku ni dah menanti untuk ditutup. Badan pun letih. Tidur dulu yerk.
Nyte...


P/s :Semalam tidur xlena, setiap 1 jam akan bangun. Rasa macam lama je masa berlalu

No comments:

Post a Comment