Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Saturday, January 1, 2011

R.I.N.D.U

oooppss..rindu pada sape pulak ni??haish...mehlah baca


Awak,
Saya rindu awak sangat-sangat
Saya mahu jumpa awak 
Tapi,
Jarak antara satu negeri memisahkan kita
Hanya telefon dan pesanan mesej sahaja yang menghubungkan kita
Saya cemburu lihat orang lain bersama-sama pasangan mereka
Bila saya beritahu awak
Awak suruh saya bersabar
Terima kasih awak
Saya tahu awak juga mengalami perasaan yang sama seperti saya
Tidak mengapa
Saya redha
Walaupun tidak bersua muka tapi saya sentiasa ingat awak
Insyaallah kalau ada rezeki kita bertemu

special to: Ahmad Zulhazmi bin Zainal Abidin




No comments:

Post a Comment