Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Tuesday, December 14, 2010

detik perkenalan antara kau dan aku

Masih segar dalam ingatan
Kerana baru beberapa hari berlalu
Saat kau mula menghulurkan salam perkenalan
Tersedu sedan aku dibuatnya
Lidahku kelu untuk berkata-kata
Tekak menjadi perit
Mata menjadi merah
Hidung kembang kuncup
Kepala  menjadi berat...
Seluruh anggota badan ku lemah
Dan air mula keluar 
Mengapa Kau hadir tanpa memberi signal??
Hebat sungguh penangan CINTA mu..
Aku buntu
Tidak tahu mahu buat apa
Kecuali makan ubat yg diberi doktor
Kerna itu saja lah caranya untuk aku melenyapkan kehadiran Kau
Maafkan aku wahai Mr. Flu...
Selamat tinggal...






gambar hiasan




             
Bersabar lah menerima sebarang dugaan daripada ALLAH..sesungguhnya terhapuslah dosa-dosa kecil kita..


No comments:

Post a Comment