Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Thursday, December 16, 2010

Redha

First of all aku bersyukur sgt coz aku dpt sambung my study ke peringkat degree.X sia2 usaha aku selama 3 thn in diploma.Xlupe juga doa my parents, n lecturers yg byk mengajar aku n kawan2...Congrats to all my friends..Yang xdpt tu,jgn lah bersedih..

Eh lupe nak bagitahu...Aku akan sambung kat Uitm Shah Alam..hohohoh...Ya,mmg aku bersyukur tp aku akan terpisah jauh dr kekasih hatiku dan kawan2 ku yg ter'campak' di Seri Iskandar...aaaarrrgghhh...sedih sangat2..(kenapa kite dipisahkan???).hurm xpelah..aku redha jerk...Belajar di mana-mana pun sama jugak kan??huhuhu..yg penting kite belajar..Walaupun jasadku di S.Alam tapi hati dan jiwa ku tetap di Perak...


study..study..n study...
Shah Alam vs. Seri Iskandar







No comments:

Post a Comment