Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Thursday, December 23, 2010

Pengembaraan : 1st episode

Pergh...last week can be categorize as busy week. You all taw mengapa???Sebab......
boleh dikatakan tiap2 ari aku kuar. Start dari ari Isnin lagi sampai lah ari ni. Letih jugak lah..tp best..Puan Ibu sudah bising kerana anak daranya ini asyik keluar tiap2 hari...huhu. Terpaksa luaskan lubang telinga untuk terima kata2 manis tersebut...heheheh..=p.


ISNIN
Teman my bestfriend, Erni g klinik. Aku pun xtaw dia nak check ape.huhu..Aku follow je lah coz dah lama xkeluar dgn dia.Walaupun sekejap,tapi banyak juga kitaorang bercerita.I miss this moment.

SELASA
Dari hari Ahad dah berjanji dengan my supervisor time praktikal, Abg Jaley nak datang office hari Selasa.Rindu pula dekat KA ASSOCIATES n their staffs coz dah lama x jejak kan kaki di situ.hehehe. Alang2 dah datang, aku bawak lah Sambal Sotong seperti yang dijanjikan dengan Abg Jaley..Best dapat bercerita dgn akak2 dan abg2 kat situ.Thanks u'll coz byk bagi nasihat. Ada rezeki kita jumpe lagi yerk.

RABU
Setelah 5 tahun xberjumpa (tiru ayat Mas), akhirnya dapat juga aku berjumpa dengan teman2 rapat semasa di Sekolah Teknik. Aku rasa dengan Mas je yang 5 tahun xberjumpa, Thira n Ili baru    4 or 5 bulan..hehehe.jangan marah ye Mas. Seronok dapat jumpa mereka sebab ketiga-tiga nya kuat gelak. Meriah betul walaupun 4 orang..

Aktiviti yang kitaorang buat:
Karaoke (tp aku xsempat join coz dtg lambat.Sorry guys)
*mari tgk aksi2 dorunk berkaraoke*

thira
*kaki karaoke*


ili
*si comey*

Mastura
*cover cun pulak minah ni*hehe
So jelous!!!!....wawawa.Padan muka aku,siapa suruh lambat kan?? Kesian korunk coz xdpt dgr suara sumbang mambang aku ni..hehehe.Time ni aku x sampai lagi...hehehe

 *Mas n Thira terpaksa membongkokkan badan coz nak bagi sama tinggi dengan aku*
Ni pun  buat photoshoot  di lorong dalam RED BOX

Tadaaa...mane boleh kan gambar saya xder...hehhehe. Aku sampai  lagi 15minit  dorunk nak abiskan karaoke. Ada lah jugak kan gambar aku dari xder...TQ
Second Activities:
Main Bowling at Times Square
Third Activities:
Main game token kat Times Square
*fighting racing car* and the winner is ME...heheheheh
Fourth Activities:
Window Shopping and Shopping

Teman Mastura mencari kedai MY STAR. Aku yang menetap kat KL pun baru taw wujudnya kedai cenderamata artis Korea yg sememangnya dari Korea.hehehe. Al-maklum lah, aku ni bukan peminat Korea macam Mastura ni..Lama juga lah minah ni shopping. Macam-macam dia beli. Mas2x (sambil geleng kepala). Aku xkisah pun.Sekurang-kurang nya aku tahu perkembangan artis2 Asia dari kawan aku. *actually aku minat tgk citer2 Korea especially kalo hero handsome*hehehe.




*muka excited coz dapat jumpa kedai yang dicari*

Berposing before balik tanpa Thira










I'm so happy hangout with u guys. Next time hangout again yeah!!! Miss u..rindu nak dengar korunk gelak kuat2...hahahha


p/s:tunggu 2nd episode pulak yerk...

No comments:

Post a Comment