Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Friday, December 31, 2010

Persiapan ke Universiti

Hurm lagi 2 hari je aku akan menghabiskan cuti sem untuk sementer Julai-Disember2010, Rasa cepat je masa berlalu and 2 hari lagi aku akan meneruskan perjuangan aku sebagai seorang mahasiswi di Uitm S.Alam dalam jurusan  Bachelor's in Quantity Surveying.hehehe

Alhamdulillah, 2 beg baju dah siap packing.Cuma tinggal buku2 saja yang belum dikemas. Cube teka berapa byk beg yang akan aku bawa??hahahha...Kalau family n kawan2 yang dah taw peragai aku,barang yg aku bawa mmg byk..mcm org nak pindah rumah kata mereka n xsah kalo barang aku xpenuh satu kereta..heheheh..
itulah saya. Aku akan rasa xpuas bile barang yang aku perlukan x cukup..=p


Oklah stop sampai kat sini..maw sambung kemas buku-buku pula..

No comments:

Post a Comment