Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Monday, December 13, 2010

Lepak-lepak

(10hb/12) 
Buat kali keduanya aku lepak di Q-Bistro... (kantoi) hohoho. First time with Puan Ibu je time kedai tu mula nak beroperasi kat Bdr. Permaisuri...Obvious sgt aku ni jenis xkuar kat area2 rumah kan???ala,bukan ape.aku ni study kat negeri orang, so jarang lah nak lepak kat area rumah.heheheheh....(panjang pulak mukadimah nye) hurm...

Aku lepak dgn kawan2 sekolah seri tasik...dgr mcm ramai kan??tp 5 orang jer + 2 orang (xkenal)....Aku, Tieqa, Finaz, Pepsi and Zam. Lagi 2 org tu kwn Zam...lepak minum2 jerk...

me wif watermelon n sky juice
then g karaoke...huhuhu. Sebenarnya ni pun first time aku karaoke kat area sini...haahahh (kantoi kali kedua). 1 bilik RM13/1hour...ok lah jugak tu kan???hehehee..aku x taw sgt nak ckp murah or mahal sbb aku bukan kaki karaoke...lain r kalo main bowling..aku taw r...

Karaoke time...yeay!!!!!! xsangka sedap jugak suara kawan2 aku nih....fuh!!!!!!mengalahkan artis..ini bukan perlian@mengata yerk tp kenyataan yg benar belaka...best sgt2 walaupun sekejap....nant lepak lagi yerk kawan2...

Citer pasal karaoke teringat last time dating dgn Incik Zul. Kitorg g karaoke jugak.heheheh. Bukan berdua yerk tapi bertiga...ha,jgn nak memandai fikir yg bukan2 yerk!!!!...no no no...i xsuke taw!!!!hahhahaha..gwedix lah pulak kan??? kitorang g dgn kwn Incik Zul lah...aku panggil dia Bob Perang..


KAU TETAP DALAM ANGANKU BY AZIE


 DUET~lalala~
mood: rindu

No comments:

Post a Comment