Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Friday, December 31, 2010

say bye to 2010,say hello to 2011

Wah, hanya beberapa jam saja lagi kita akan ke tahun baru iaitu 2011. Ini mengikut kalendar biasa.Tapi kalau mengikut kalendar Islam kita dah lama pun melangkah ke tahun baru..hehehe. Ha, korunk2 kluar ke x celebrate tahun baru??kat mane??dengan siapa??

Kalau korunk tanye aku inilah jawapan aku


"X Celebrate pun coz buang masa, buang duit. Baik aku dok diam2 kat umah je sambil tgk percikan bunga api kat luar tingkap.hahaha. "


Apa azam tahun baru korunk yerk??Azam tahun lepas menjadi or hanya tinggal kenangan???TET!!!!

azam aku tahun ni
  1. Insyaallah aku nak naikkan pointer aku untuk 1st sem iaitu semeter 3 di Uitm supaya senang nak dpt biasiswa
  2. Mula berjimat cermat iaitu kurangkan shopping (kalo boleh)
  3. Nak kenalkan my cyg to my parents time convocation. 
  4. Akan memperbaiki diri untuk menjadi anak yg solehah, pelajar yg berdisiplin dan kawan yang setia.(heheh,agak skema di situ)
  5. Aku harap agar Allah sentiasa menolong dan memberi perluang untuk aku mencapai apa yg aku hajati ini.



Aku bersyukur kerana aku masih bernyawa di bumi Allah ini






2 comments:

  1. kenalkan time convo? aku nk kenalkan shahman time convo jugak boleh??

    ReplyDelete
  2. mestilah boleh...hehehe
    ni lah masa nya!!!hahaha

    ReplyDelete