Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Saturday, December 25, 2010

Pengembaraan : 3rd episode

yuhooo...
Sorry baru de masa nak sambung entry yg sebelum ini, 1st and 2nd episode.hehehe.
AHAD

After lunch, aku n family ke Tesco Selayang. Mesti korunk pelik kan,ape kejadahnye kitaorang g Tesco yang jauh tu??walaupun Tesco Ampang n Tesco Cheras lagi dekat dgn rumah aku...hurm
JAWAPANNYA
......

.....

sebab Incik Ayah mahu berjumpa kawannya di sana atas urusan bisnes...hehehhe. bukan saje2 ok nak pergi tesco jauh2. After that, ktorang ke Kampung Baru untuk makan. Tempat yang di tuju ialah Restoran Annuar Tom Yam. Restoran ini memang tempat favourite my family. Sampai-sampai je,pintu pagar restoran ini tertutup rapat n tertera pada board yg disangkutkan perkataan TUTUP..mana tidak nya,baru pukul 5.oopm.hahahaha..Alang-alang lagi satu jam, kitaorang pun ronda2 lah area Kampung Baru tu. TuP Tup, aku ternampak ada sorang pakcik ni jual aiskrim...he~~~ apalagi aku pun g lah beli. (lama dah xmakan aiskrim roti). Aiskrim Pakcik ni bukan macam aiskrim biasa taw sebab ada pulut yang diletakkan bersama-sama aiskrim tu..huhuuhu. Sedap~~. Ada rasa lemak n manis..


Aiskrim pulut
Dah abis ronda kitaorang ke restoran tadi semula. Makan time~~. tapi aku xmakan banyak pun coz perut dah penuh dgn aiskrim pulut..hehehe. Then, kitaorang pun balik ke rumah...

ISNIN DAN SELASA

Seronok coz aku n kawan2 ke Perak..weehu~~. Dalam bulan ini je,dah dua kali aku jejak kan kaki ke negeri ni.Ntah ape yang istimewa pun aku xtaw.hahaha. Maybe sbb hati aku telah dicuri oleh orang Perak kot...TET!!!!!!!Ok2,smbung cerita. Aku, Wawa, Ramzul n Haq pergi Perak coz nak temankan Haq yang kena ambil suppliment paper kat UiTM Seri Iskandar. Ramai juga batch kitaorang yg kena ambil paper tu.Seronok dapat jumpe mereka. Banyak cerita dibualkan. Macam xjumpe setahun...hahha. Alang2 dah sampai situ, kitaorang jumpe lecturers sekali. Banyak nasihat yang mereka kasi. Thanks!!!.Selamat Tinggal Perak.. See u again

Saat-saat terakhir di Perak

 makan ramai-ramai
background sunset
~US~

Dah sampai KL, kitaorang hantar Wawa ke rumah nenda nya kat Kampung Baru. Peramah sungguh nenek nya. Siap masak lagi untuk menjamu kitaorang yg sememangnya tengah lapar especially Ramzul n Haq. Best giler!!!Siap tambah nasi lagi. Mana tidaknya,lauk yg aku suka ada. Siput Sedut Masak Lemak.Pergh!!Ramzul pula dgn Ikan Bilis Goreng Sambal. Thanks Nenek...

RABU
Beristirehat di rumah

KHAMIS

Buat medical check-up n tangkap gambar.Dapat doktor comey..heheh.ooopss,doktor perempuan okeyh!!!!!!!

JUMAAT

Watching movie with Kak Lily. Citer Gulliver's Travel. Hurm best juga lah citer dia.hehehe. Cepat-cepatlah tengok nyerk...

gullivers travels movie



p/s cuti kali ini aku banyak makan n berjalan =p

1 comment: