Blogger Templates

Sekapur Sireh

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Actually thanks kepada sesiapa yg sudi membelek/membuka blog ni...Selamat membaca n fahami apa yg aku tulis...

Friday, December 24, 2010

Pengembaraan : 2nd episode

Moh, baca kisah teman. Teman mahu mulakan cerita nih!!!Kita sambung entry sebelum ni yerk...hehehe (ada hati nak ckp perak.bukan betoi sgt pon)hhahaha.

KHAMIS

x pergi mana-mana pun coz tetiba pula di pagi yg hening aku dapat kad merah..aha,bukan dari referi yang layangkan kad merah kepada pemain apabila melakukan kesalahan kali kedua tetapi kad merah special bagi seorang perempuan.TET!!!!!!!!

JUMAAT

Ramzul,my classmate ajak pergi tengok rumah sewa di Shah Alam. Almaklum lah aku kan baru dapat tawaran belajar kat sana tetapi xdapat asrama. So, terpaksa lah mencari rumah sewa. Ok juga lah area rumah tu tapi  sunyi coz kondo lama and jauh sikit dari UiTM. Dah abis usha area kondo tu, aku request kat Ramzul nak jalan2 dlm UiTM.hehehe..Saje nak tgk2,kang time hari pendaftarn xde lah terkial2 n tersesat nak mencari fakulti kat mana. Then kitaorang singgah kat mamak. lapar gilerrr kot!!!seharian xmakan. Perut aku pun  dah berkaraoke lagu Siti Nurhaliza time dlm train tadi. Nasib sempat cover, kalau x mesti orang dlm tarin dok tercari2 dimanakah punca lagu itu...hahahah. Dah settle semua, aku ke Times Square sbb dah janji dgn cezen, Kak Lily n abg aku, Harith nak tgk movie.


jeng..jeng..jeng...

hahaa..berdekah2 kitaorang gelak tgk citer ni..sumpah kelakar...tahniah kepada Mamat Khalid kerana berjaya membuat filem yang kelakar pada tahun ini walaupun ada yang x masuk akal.hehehe. Then, aku teman Kak Lily shopping. Adeh,lotih bonar den ikut dia shopping.kikiki. As usual, kitaorang akan jadi customer yang last keluar dari kedai. Kesian promoter kedai tu kena balik lambat gara-gara kitaorang..hehhe. Dah penat gelak2 n shopping kitaorang pun blah dari Times Square untuk cari tempat makan. Disebabkan abg aku kempunan nak makan ice cream kat ICE ROOM,kitaorang pegi lah kat sana. Pergh, meleleh wa ckp lu kalo lu olang tgk ABC kat situ. Bukan macam ABC biasa. Siap ade perisa lagi taw...huhu




Strawberry (xingat pula namanya)
*Order by Harith*
 

Yang ini Peanut (xingat nama juga)
*order by me*
SABTU


Pagi2 lagi aku dah bangun coz nak teman Kak Lily g main paintball kat Kuala Selangor. Aku xmain pun coz xreti lah nak main.hehehe. So, aku jadi camerawoman jerk..Oklah tu kan??





tengah khusyuk mendengar cara2 mengendalikan marker

pembahagian group
*masing2 nak dgn pasangan sendiri*
(psst..kebanyakan yg main terdiri dari laki bini)hehhe

Sebelum masuk ke medan perang

Testing marker
*kat kawasan kebun*
(baru adventure)

Posing utk hilangkan kempunan..hehehe

dah settle semua,kitaorang balik ke KL.Petang tu, kitaorang g makan kat Restoran Ayamas Alam Damai tempat kerja Harith bersama adik beradik aku yang lain. Malam pula, aku lepak di Restoran Nasi Kandar Kayu (area umah aku) with classmate. Minum2 sambil tgk bola Malaysia vs. Vietnam.Then kitaorang gerak ke Cahaya, Ampang untuk makan kat restoran area sana.



No comments:

Post a Comment